Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2018 11:04 - време е да сложим край..
Автор: troinna Категория: Тя и той   
Прочетен: 3842 Коментари: 29 Гласове:
5

Последна промяна: 25.10.2018 00:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


Честито Лято :))))







Гласувай:
8


Вълнообразно


1. troinna - многоо съм..бясна днес..
16.06.2018 11:06
затова се усмихвам, и боря с-у...идиотията,знаете
време е да сложим край на анонимните плювки..
защото, стана по-зле и от сиган. катун..
цитирай
2. troinna - да отговоря и тук на Ж Стар, който ме потърсил за..спявка...
16.06.2018 11:16
ще внимавам с моя катастрофален речник, обещавам..

11:14 - !!!??
Георге, аз не съм тук по..полит.причини..
натъртвам всеки ден моите интереси../отвъд всичко/ ЮберАллес..
мисля, че ти се забърка в ла ната, за да „хванеш“ вълната в блога..
и, това не е комплимент...
напротив..резил...
аз, Юлия
Постинг: Deutschland ,Deutschland ueberalles:)
Автор на постинга: predatorka
цитирай
3. troinna - monbon245.blog.bg/
16.06.2018 11:32
предлагам,да почетeте от блога/ посочен по-горе..
нещата не са така прости, и никога не са били..
РУсия ,хАмерика, сини, жълти и..червени..
това е..глупаво...
четете, щом сте тук...защо влизате изобщо..
за попържни и клюки, ли..
цитирай
4. germantiger - ааа никакъв край, ние сега започваме ;)
16.06.2018 13:18
ОТ РАДОСТИНАЛАССА КЪМ МЕН

Не разбираш нищо. Господин Лавал е вероятно склерозирал и си е въобразил, че съм расистка. И ме топи пред блог.бг. Аз им пратих твоите ЛС / само едно / , за да видят какво ми се пише. Това е . Никога не съм била доносник, а за ЛС се научих от теб, и го прилагам само на теб.

ОТ МЕН КЪМ НЕЯ :D :D

аз нямам нио общо с лавал - коментирал съм много рядко при него и съм ласувал тук-таме за някой негов постинг

не бих те нарекъл расистка

а ти си топач - ако веднъж един мъж го опънат отзад и той каже после не не съм педал ще ни е адски смешно

разбира се, ти поне не си мъж
цитирай
5. troinna - :)))))
16.06.2018 13:25
4. germantiger - ааа никакъв край, ние сега започваме ;)
13:18
ОТ РАДОСТИНАЛАССА КЪМ МЕН
цитирай
6. troinna - !!??
16.06.2018 13:29
Тигре Моля те не ми пиши на старонемски
Какво е това топач
иначе наблюдавам.лудницата се развива експоненциално
цитирай
7. germantiger - СЕГА АКО ГОВОРИМ СЕРИОЗНО
16.06.2018 13:33
можеше да има край ако след 10 ноември бяха осъдени ВИНОВНИ КОМУНИСТИ И ЕКЗЕКУТИРАНИ - тия виновните само, разбира се

това в бг не стана

след 10 ноември трябваше българската църква да се изчисти от руски подлоги

това в бг не стана

няма и как да стане - българия е кучката на русия вече над 70 години

..........

ако след 10-и комунягите се бяха покаяли, ако престъпниците сред тях бяха жестокото наказани

тогава можеше да има стоп

сега не

но да оставим сериозното зад нас :D
цитирай
8. troina - Съгласна съм с това което казваш....
16.06.2018 13:42
germantiger написа:
можеше да има край ако след 10 ноември бяха осъдени ВИНОВНИ КОМУНИСТИ И ЕКЗЕКУТИРАНИ - тия виновните само, разбира се

това в бг не стана

след 10 ноември трябваше българската църква да се изчисти от руски подлоги

това в бг не стана

няма и как да стане - българия е кучката на русия вече над 70 години

..........

ако след 10-и комунягите се бяха покаяли, ако престъпниците сред тях бяха жестокото наказани

тогава можеше да има стоп

сега не

но да оставим сериозното зад нас :D

цитирай
9. troina - ......
16.06.2018 13:44
Абсолютно се доверявам на твоя опит и ерудиция
Повтарям го нееднократно,и без помен от куртоазия
но съгласи се, личните нападки и клевети преминаха
границата на нормалните човешки отношения...
това отбелязах и снощи в постинга на Жоро
който преди пет години се беше обявил за Обединител
на блог бг...
а сега се превръща в един неуправляем Франкенщайн
ще продължим Ако ти е интересно
Благодаря ти за коментариите Tigrе...
цитирай
10. lunaforlife - Недейте да си самоубивате, скъпа моя!
16.06.2018 14:03
цитирай
11. germantiger - ...
16.06.2018 14:03
аз пък си мисля друго

ние днешните хорица сме много малки човечета

няма драма според мен в блога - това е блог, нищо особено толкова

да забавлява ни, да вкарваме често емоция, да публикуваме, да всеки ден влизам в блога

но честно казано пред великото което лично аз чета всеки ден в сила/война и красота/художествена литература, от години разбирам колко сме малки ние днес

нашите крамоли са някаква буря в чаша вода както се казва

ПС
не се сещам за какво говприш преди 5 години с жоро наистина явно тогава не сме познвали почти или не съм обърнал внимание
цитирай
12. germantiger - +
16.06.2018 14:06
АЗ СЪМ АБСОЛЮТНО ЗА - ТОНА, МАНИЕРА ДА СЕ НОРМАЛИЗИРА

САМИЯ АЗ ДА НЕ ПСУВАМ КАТО ДЪРТ ЦИГАНИН и да имам мяра/каквато нарочно нямам

всеки нормален човек би искал да сме хора - не фоби и фили или сини и червени

така или иначе ГОСПОДАРИТЕ НА СВЕТА СА НИ СПРЕТНАЛИ ТОВА ТЕАТРО И НИЕ СЕ КЪЛВЕМ В НЕГО

обаче от другата - червената страна аз не съм наивник и няма да се вържа

моята историеска и семейна памет ми е показала

червен покаяние няма

червен коли ако му падне сгода

от червен и руска мечка не чакай добро

аз ги знам какво представляват, мен червен не може ме излъга

:D ;)
цитирай
13. germantiger - с радостиналасса продължаваме преди минутка ;)
16.06.2018 14:09
тя ми "каза" мелез, аз на нея тъпа путка и после

ОТ НЕЯ

мелез и някаква ругатня е , че ти си такъв, а аз не съм тъпа .... Така, че отивай на среща, гид.

ОТ МЕН

е добре не си тъпа путка

само путка си путко ;)

...

ае голям джумбиш ;)
цитирай
14. germantiger - последно сериозно
16.06.2018 14:11
би могло да се говори НОРМАЛНО НА МОМЕНТИ И В ПЕРИОДИ С

БОРН

ВЕНЦИ

ИКОНОМИСТА

ВАКУЕРО

КВГ

КРУМБЕЛОСВЕТ

радостина също е ок, дори доста нищо че е т.. п.. - без майтап

......

ПРЕДПОЛАГАМ ОНАЧЕ, ЧЕ НИКОГА НЯМА ДА ГОВОРИМ ЧОВЕШКИ едни с други
цитирай
15. germantiger - аватара е готин - вероятно женски мъж стои зад него, а котьо ;)
16.06.2018 14:19
. lunaforlife

ако беше автентичната луна - щях да ти ударя един хуй

но сега ти тегля една путка майна

защото си профил за провокация към жоро
цитирай
16. troinna - :)))))
16.06.2018 14:20
ПС
не се сещам за какво говприш преди 5 години с жоро наистина явно тогава не сме познвали почти или не съм обърнал внимание

в.Този театър блог бг има всичко.. накуп
затова и аз съм вманиачена фенка
с Жоро имаме дълга история тигре
на Приливи и отливи и така нататък
все пак ние сме личности и търпим развитие
Отдавна не вярвам на червени и сини
вярвам в себе си и това мисля че си личи...
такава съм от малка…. единица...
Хубаво е да има забава и Веселие радва.ме
усмивки отивам на кафе и сладолед...
Чао сладури
цитирай
17. germantiger - ...
16.06.2018 14:28
и аз отивам да чета Елза Вернер/Елизабет Бюрстенбиндер

преди това ще ям здраво месо

тренирах сутринта

във варна са пуснали в цебеа уж оригиналното пепси от преди години

взел съм си едно нездравословно със сладолед ванилия смесвам в големи чаши

въглехидратна мръсна бомба ей за десерт
цитирай
18. merlin68 - . lunaforlife ако беше авте...
16.06.2018 14:46
germantiger написа:
. lunaforlife

ако беше автентичната луна - щях да ти ударя един хуй

но сега ти тегля една путка майна

защото си профил за провокация към жоро


Тигър, съчувствам ти, че в този блог не влиза ни една автентична, дето да й удариш един ...
Ако беше мъничко по-умен, щеше и точно да знаеш кой седи зад този профил:))
цитирай
19. troinna - 18. merlin68 - . lunaforlife ако беше авте...
16.06.2018 15:03
Merlinе.. моля без тъпи сакати провокации

Аз не съм Мара шапшалова/ луна for life
и.ще те трия... безсмислен си ....
....
цитирай
20. krassko - Пийте си хапчетата
16.06.2018 22:19
И гледайте футбол.

Това е добро занимение за стари хора:)
цитирай
21. predatorkapredatorka - Тигре, защо си отказал на марето шапшалова ..телеф люб-офф..
17.06.2018 08:07
10. go4eto - Тигърчо,
16.06 16:11
Аз не съм Лейди Джу, спри да ми пишеш мръсни съобщения. Ще ги покажа и ще се засрамиш

вж, вчера ,ко става..цял ден се пъпкува...
и мастурбира пред блоКа..кат една разгонена маймуна
цитирай
22. troinna - 20. krassko - Пийте си хап..
17.06.2018 08:09
а бе, педофилски!
айде..мънъ..
не и при мен..
цитирай
23. troinna - ти, разпоредителка на сайта ли го играеш, долна свиня оскотяла тук 10г..
17.06.2018 08:18
lunaforlife написа:




РАЗГОВОР С STARFORLIFE

обърна ли внимание..
тази луна for life
е онъз мар866..от Долна пескара...
Тя е от 10 г. тук, има повече профили от теб и мен
играе заедно с рустам ,Black пърдятора,и който и обърне 3 м внимание..
няма никаква учителка Елинор...
ужасна плесен..само погледни постингите
същата тази шамбала..нали казах...
Изпратено: 16.06 19:34 От: milady
цитирай
24. predatorkapredatorka - :)))))....даам,Тигре...гладна мара, тигърчета..сънува...
17.06.2018 09:00

ае голям джумбиш ;)
цитирай
25. germantiger - +
17.06.2018 09:11
мерло68, ти искаш на теб ли някой да ти набие един уй?

ако беше повече мъж, едва ли би сложил котенце на аватарблога си
цитирай
26. troina - Тигре, шамбито никой не го ебава..
17.06.2018 09:30
щото,То е траверса, само мерлин4о не знае..
и си мисли, че преследва..путКина...
цитирай
27. germantiger - :D
17.06.2018 09:36
мерлине, ти сериозно ли мислиш, че аз не подозирам кой се крие зад този или онзи ник

просто ми харесва да ме въюзприемате така в блога - достатъчно мъжествен, по-свой начин достоен и честен въпреки цинизма ми и във всеки случай вероятно най-големия мъжкар в блога

аз печеля предостатъчно от този образ, който разбира се наистина обладавам и за това така добре ми се "удава", защото го имам в себе си, но и още друго за което ти хлъзнато не досещаш
цитирай
28. predatorkapredatorka - а, бе колко и да бълваш..гого наеба 4-5 съблогерки...
17.06.2018 10:04
18. merlin68 - . lunaforlife ако беше авте....

само на въскътъ отказал..
щото, имал нужда от..кеш..
цитирай
29. germantiger - да ти го обясня простичко, явно в жиовта си го пропуснал
17.06.2018 12:32
мъжете обикновено предпочитат кучета, не винаги, но

- защото кучето е по-едро, често хапе, обикновено върви до господаря си и е елемент представа за него, не като автомобила, но далечен "отглас" на господаря си

- кучето казано на шега е мъжа, котката жената по-особен случай е котарака, но той също се "родее" към дамското имагинерно

- кучето е йерархия върви до господаря си, изпълнява, директно е, пряко реагира и има внимание към волята

...

женското начало в котките ДОМАШНИТЕ е

- независимост, отстраненост, дисатанцираност

- не пряк контакт, не директна атака - котката съска дращи, кучето хапе

- котката като поза, тяло, изиввки и гъвкавост е "жената", пак казвам домашните котьонъци

......

в живота ми съм виждал няколко мъже с котки

- единия беше саможив особняк дядо, умен, но не много редовен човек

- другия млад мъж доста грацилен, "префърцунен", не беше гей, но някой може да го помислеше за такъв

- третия пример беше също снобче, заиграваше се премного с котките на гаджето си, повече отколкото със самото си гадже

РАЗБИРА СЕ, ЧЕ ИМА ИЗКЛЮЧЕНИЯ, предполагам ти си разлика от картинката описана от мен

......

ШНАСА ТИ Е ДА ИРОНИЗИРАШ НАПИСАНОТО ОТ МЕН в смисъл на "то било наука", "виж какви мисли го спохождали тигъра", "май много си мили върху тия теми" итн

всъщност питайки всеки психолог ще чуеш нещо подобно на написаното от мен и нещо повече - дори трябва да се замислиш върху написаноот от мен и то с една идея сериозност от теб

не чакам да ми благодариш

......

ТИЯ НЕЩА НАПИСАНИТЕ ОТ МЕН ЕДИН МЪЖ ИНТУИТИВНО И НЕ ТАКА КОНКРЕТНО ГИ УСЕЩА ОЩЕ В ПУБЕРТЕТА

теб са те подминали или?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: troinna
Категория: Тя и той
Прочетен: 11470
Постинги: 2
Коментари: 37
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031